przedipokój



DIY dla Bejbika

Prac ręcznych ciąg dalszy 🙂 Zostało mi dużo materiału z sówkami, postanowiłam więc zrobić śpiworek, tu we Francji to podstawa wyprawki, bo przykryć dziecko kołderką przed 6 miesiącem życia to skandal 😛 Znalazłam na szczęście bardzo fajny wzór, bez zamka błyskawicznego i innych trudnych szyciowo manewrów. Stronka www.kallou.fr ma też angielską wersję, więc zapraszam do korzystania.  Po tutorial śpiworka można kliknąć tu. Ja oczywiście musiałam sobie utrudnić zadanie i użyłam dwóch materiałów, ale najprościej chyba użyć polaru. Oto moja wersja, mam nadzieję, że Niuni się spodoba 🙂

Idąc za ciosem i mając dwa kawałki weluru, skorzystałam z innego tutoriala z tej samej strony – to miękka piłeczka z tasiemkami. Moja wyszła trochę duża, bo wzór wydrukowany ze strony miał 28 cm, zamiast zapowiadanych 21, ale jest w miarę prosta do wykonania. Tutorial tutaj.

A na deser podusie-przytulanki w kształcie chmur podpatrzone na różnych stronkach, materiał to cienki jersey, resztka po wykonaniu śpiworka 🙂 Linia niepewna, wzór na oko, więc zwłaszcza ta mniejsza wyszła trochę śmiesznie, ale co tam 😉 Wszystko zrobione z miłością 🙂

 

Skomentuj

